Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/doubleyou/domains/doubleyoudigital.nl/public_html/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 5941

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/doubleyou/domains/doubleyoudigital.nl/public_html/wp-content/plugins/fetch_url_links/fetch_url_links.php on line 237
Hoe worden je bezoekers klanten? - Double You Digital
Selecteer een pagina

Je kent het wel, je hebt een prachtige webshop en je hebt genoeg bezoekers, maar je merkt dat je omzet niet op het niveau is dat je had gehoopt .Je ziet al die reclames van jonge rijke ondernemers voorbij komen en denkt, wat gaat er mis? In basis gaat het mis bij je bezoekers, zij vinden blijkbaar niet wat ze zoeken en jij biedt niet aan wat zij zoeken. De vraag is dan ook hoe je bezoekers klanten worden. En hoe kun je ervoor zorgen dat je omzet wordt verhoogd. Het begint allemaal met een klantonderzoek. Wie zijn je bezoekers, waar zochten ze op en hoe zijn ze binnengekomen. Dit kan je terugzien in Google search console en Google analytics. Al is Google search console niet echt accuraat, je vindt er waardevolle informatie door. Met deze gegevens kun je verder. Je weet nu dat ze op pagina X binnenkomen. Dan kijk je naar de pagina, hoe is deze ingericht. Hoe staan de prijzen vermeld en zijn de afbeeldingen de juiste? Zodra je aanpassingen doet denk dan na en haal een expert in huis die dit beheerst. Een Online Marketing bureau kan je hierbij helpen. Voor hun is Online Marketing een bekend terrein. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Klik dan hier.

Wat moet je doen om een aankoop te stimuleren

 

Om een goed beeld te krijgen waar de wensen van de klant liggen is nagaan waar ze interesse in hebben. De enige echte manier om hier achter te komen is met bze in contact te komen door middel van chatfuntie. Dit hoeft niet duur te zijn. Sterker nog er zijn tal van chatpps die gratis beschikbaar zijn en er voor zorgen dat je met ze kunt praten en ziet op welke pagina ze zich momenteel begeven. Een snelle antwoord leidt tot snel contact en goede service leidt tot een goed gevoel. Denk daarom grondig na over hoe je iemand aanspreekt en wat je tegen ze zegt. Elk woord kan raak zijn dus wees beleefd en zorg voor een goed verhaal.

 

Bron: htpps://hellomarketing.nl